Studia licencjackie, 6 semestrów, stacjonarne i niestacjonarne
Studia o profilu praktycznym: mniej wykładów, więcej ćwiczeń, zajęcia projektowe, terenowe, warsztaty. Studia pozwalają zdobyć wiedzę dotyczącą szeroko pojętych mediów – jednej z kluczowych dziedzin współczesnego świata oraz nabyć praktyczne umiejętności komunikowania społecznego. Prowadzą je wykładowcy, którzy na co dzień zawodowo zajmują się grafiką, fotografią, filmem, pracują w lokalnych mediach.
Specjalności:
Oferta skierowana do osób, które wiążą swoją przyszłość z public relations, reklamą i zarządzaniem w mediach społecznościowych.
Celem studiów jest zdobycie wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu public relations, social media i reklamy, projektowania i realizacji działań na rzecz kreowania wizerunku firmy lub organizacji.
Specjalność ta pozwoli uczestnikom sprawnie poruszać się w obszarze mediów społecznościowych, tworzyć wartościowe treści na potrzeby współczesnej komunikacji. Pozwala na zdobycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych związanych z szeroko pojętą branżą reklamową. Program pogłębia znajomość technik, narzędzi i warunków współczesnej komunikacji społecznej.
Zdobyte umiejętności pozwolą na podjęcie pracy w takich obszarach, jak:
- działy PR, rzecznik prasowy
- Internet (blogi, serwisy społecznościowe),
- prasa (agencje informacyjne),
- telewizja (agencje reporterskie, lektorsko-prezenterskie,),
- radio (informacyjne, reportażowe, studyjne),
- instytucje prowadzące działalność marketingową i reklamową
- urzędy, instytucje kultury.
Osoby zainteresowane grafiką komputerową, fotografią, filmem oraz komunikacją medialną.
Przygotowanie do działań kreatywnych w ramach grafiki komputerowej, projektowania graficznego, fotografii, filmu. Zdobycie praktycznych umiejętności posługiwania się graficznymi programami komputerowymi, projektowania identyfikacji graficznej oraz przygotowania multimedialnych projektów wizualnych.
Student zdobywa umiejętność projektowania systemów komunikacji wizualnej i identyfikacji graficznej oraz przygotowania multimedialnych projektów wizualnych. Program przygotowuje do działań kreatywnych w ramach grafiki komputerowej, projektowania graficznego, fotografii, filmu. Specjalność wyposaża w praktyczne umiejętności posługiwania się graficznymi programami komputerowymi.
Zdobyte umiejętności pozwolą na podjęcie pracy w takich działach, jak:
- agencje reklamowe, studia graficzne czy wydawnictwa,
- Internet (blogi, serwisy społecznościowe),
- prasa (agencje informacyjne),
- instytucje prowadzące działalność marketingową i reklamową,
- urzędy, instytucje kultury.